۹ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۰۲

عضو مجمع تشخیص مصلحت:

تن دشمنان هنوز از دست پرورده های سردار سلیمانی می لرزد

تن دشمنان هنوز از دست پرورده های سردار سلیمانی می لرزد

کرمان-عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت:دشمنان گمان می‌کنند با ترور سردار شهید سلیمانی کار ایران اسلامی به پایان رسیده این در حالیست که مستکبران هنوز تنشان از دست پرورده‌های حاج قاسم سلیمانی می لرزد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین صفار هرندی صبح سه شنبه در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در کرمان بیان داشت: نهم دی ماه روز تجلی قدرت الهی حاصل تراکم احساسات سرکوب شده مردم بود، روزی مردم که حدود ۹ ماه بدترین اهانت‌ها به مقدساتشان شده بود اما صبر و بردباری پیشه کردند تا مسئولان این اتفاقات را ساماندهی کنند و در نهایت صبرشان لبریز شد و یک انفجار اتفاق افتاد چرا که به باورهای عاشورایی، اعتقادات مبنایی، دینی و عواطف شیعی مردم آسیب رسید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۹ دی یکی از برجسته‌ترین روزهای خداست که تنها به عنوان یک روز تاریخی نباید با آن نگاه کنیم زیرا این روز یک روز تشریفاتی نیست، لذا با کلمه بصیرت نباید بازی کرد زیرا بصیرت یک امر واجب است و نباید از آن غفلت کرد.

صفار هرندی با بیان اینکه سردار سپهبد شهید سلیمانی این چهره شاخص مقاومت، فردی است که نظام بین الملل اسلامی و شیعی را به راه انداخت، تصریح کرد: حماسه ۹ دی ماه خط بطلانی بود بر خواب و خیال‌های دشمنان ایران اسلامی لذا دشمنان در جهت پیگیری اهداف شیطانی خود بسیار پر حوصله هستند زیرا پس از آن روز نشستند و ارزیابی کردند که چرا موفق نشدند.

وی گفت: این شرایط نتیجه اراده داخلی تعدادی عناصر جاه طلب، کینه جو و همچنین افرادی از خارج از کشور کینه‌های قدیمی را باید دنبال می‌کردند بود تا در یک نقطه تلاقی پیدا کردند و باعث به وجود آمدن حادثه ۹ دی ماه ۸۸ شدند در ۹ دی دو اراده ناپاک با هم تلاقی پیدا کردند.

صفارهرندی یادآور شد: جریانات خودخواه داخلی کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند با ظرفیت‌های خودشان این چنین فتنه‌ای را راه اندازی کنند اما این جریانات زمانی خطرناک می‌شوند که اراده داخلی و اراده دشمنان خارجی به هم گره بخورد.

وی اظهار داشت: پس از حماسه نهم دی ماه دشمنان با بررسی اقداماتی که در ایران انجام داده بودند و شکست خورده بودند به این نتیجه رسیدند که باید ایران را تحریم کنند و تحریم باید آثار خود را بر زندگی مردم بگذارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این بار دشمن راهنما داشت و با چراغ آمده بود ضمن اینکه این روند هنوز هم ادامه دارد و همچنان افرادی وجود دارند که برای مؤثر شدن عملیات روانی دشمن از داخل به آن‌طرف پیام می‌فرستند که این اقدام، کار عناصر نفوذی، فاسد و پنهان کار است.

وی افزود: به جهت برخی از برآورده‌های بچه گانه و رقابت‌های داخلی کار به جایی رسیده است که دشمن از کلام دست اندارکاران کشور استراتژی برخورد با انقلاب اسلامی را استخراج می‌کنند لذا پس از فتنه ۸۸ دشمن بر روی عملیات روانی ما بسیار حساب شده‌تر متمرکز شده است.

صفارهرندی گفت: دشمنان بعد از حماسه نهم دی ماه و بررسی‌های زیاد به این نتیجه رسیدند که دلیل عدم موفقیت آنان علاقه مردم ایران و دلبستگی‌هایی است که به حکومت دینی حاکم بر کشورشان دارند که این مسئله به اعتقادات آنها ربط پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: فهم و درایت مردم در ۹ دی ۸۸ باعث شد که این بساط جمع شود، هرچند که مردم در سال‌های اخیر از شرایط معیشتی ناراحت هستند و بدرفتاری‌ها که اجتناب ناپذیر هستند و از سر غفلت یا شیطنت سر می‌زند مردم را عصبانی می‌کند و شاید گروهی به خیابان بریزند و اقداماتی انجام دهند که شاید در شرایط عادی حاضر نیستند به چنین اقداماتی دست بزنند.

صفارهرندی یادآور شد: بسیاری از تلویزیون‌هایی که بر علیه کشور ما برنامه پخش می‌کنند از جمله عناصری هستند که زمانی در کشور ما مسئولیت داشتند و حتی در رتبه‌های عالی حکومتی حضور داشتند و به عنوان مشاور یا دست اندرکار اصلی آن سازمان یا دستگاه بودند که در حال حاضر سخن‌پراکنی می‌کنند و سرمایه خود را از سعودی‌ها می‌گیرند و غرب آنها را حمایت می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: دشمنان گمان می‌کنند که با ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی کار ایران اسلامی به اتمام رسیده ضمن اینکه مستکبران همچنان تنشان از دست پرورده‌های حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت می‌لرزد و هراس دارند؛ آمریکا امروز خودش را از همیشه کوچک‌تر می بیند و این حرف ترامپ است.

کد خبر 5107870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha